Diskusia
pupo | 09.01.2017 - 22:39:18
http://isport.blesk.cz/clanek/hokej/290882/juniorum-chybi-konkurence-nekdy-je-hokej-jenom-krouzek-rika-kral.html
spotter | 06.01.2017 - 13:19:21
)
Terris | 06.01.2017 - 12:38:44
Dávali to na čt sport, takisto ako semi zápas rusko-usa, naša slávna rtvs asi nemá záujem platiť peniaze za kúpenie prenosu cca 150 000e, ináč celá vyraďovacia fáza išla na youtube v hd streame 720p60fps streamovala to stanica TSN a bol to fakt super obraz takže asi toľko kto hľadá nájde kto je tupý ten sa čuduje
spotter | 06.01.2017 - 12:01:54
Marek3566 | 06.01.2017 - 11:29:54
Z toho, Ĺľe sme mali lepšà káder ako ÄŚeši a hrali sme defenzĂvnu vyÄŤkávaciu taktiku namiesto ofenzĂvy, priÄŤom v ostatnĂ˝ch zápasoch sme sa spoliehali hlavne na ofenzĂvu.
| 06.01.2017 - 11:24:24
A z coho si usudil, ze stvrtfinale v Turine bola trenerova chyba?
EDIT: Sorry za OT
EDIT: Sorry za OT
tomi95 | 06.01.2017 - 04:31:47
nelutujem ze som vstal o druhej rano
pupo | 05.01.2017 - 16:21:54
Podľa mna sa dalo z našej zlatej generácie vyťažiť viac, hlavne v rokoch 2004-2006. Domáce MS by som nehádzal len na Hanlona, tam bolo viac trénerov ...
Posledné MS bolo jadne vidieť že tam nemáme trénera
Posledné MS bolo jadne vidieť že tam nemáme trénera
Filip89 | 05.01.2017 - 16:20:54
aha, tak to sorry
Marek3566 | 05.01.2017 - 16:13:22
KeÄŹ sa povie zlyhanie trĂ©nerov na Slovensku, tak ma napadnä jedine 2 momenty a to OH 2006, kde sme valcovali a dovolĂm si povedaĹĄ, Ĺľe sme boli vážny ašpirant na titul, ale jedno štvrĹĄfinálovĂ© zaváhanie s ÄŚechmi, keÄŹ sme šli my z 1. miesta a oni zo 4., znamenalo, Ĺľe je všetko inak (ak chcete byĹĄ trošku smutnĂ˝ pustite si záver zápasu a pozrite ako v poslednej minute pri hre bez brankára minul puk o koÄľko? centimeter? a bolo by vyrovnanĂ©, ale nehrá sa na keby...a druhĂ˝ moment - domáce MS, kde sme mali sĂce starĂ˝ manÄŤaft, ale aj tak skvelĂ˝ a tam si myslĂm, Ĺľe prišlo zlyhanie Hanlona, pretoĹľe tá hra bola otrasná. Ináč si treba priznaĹĄ, Ĺľe posielame na MS slabĂ© kádre.
pupo | 05.01.2017 - 15:42:16
Ja som myslel seniorskĂş repre, sorry za off topic
Filip89 | 05.01.2017 - 15:36:51
ja nepodcenujem vyznam trenera, ale neporovnavajme vyznam trenera v NHL napr, a vyznam trenera pri individualnej kvalite našich mladikov, kde je smiešne čosi hadzat na trenera. Aj ten uspech, čo sme dosiahli si dovolim tvrdit, že by sme bez neho nedosiahli.
slovak | 05.01.2017 - 15:19:29
TaktieĹľ sĂşhlasĂm, Filip89 sa tu ÄŤasto naváža do ostatnĂ˝ch bez toho, aby prijal ich názor.
sheldon | 05.01.2017 - 15:15:15
Filip89 | 05.01.2017 - 15:08:52
ty si taky typicky naivny slovak, chyba je v trenerovi alebo v povahe.....a neni chyba ešte aj vo vesmire ? jasne, že je to v prvom rade o kvalite hračov, korčulovani a individualnej kvalite, žiadny trener ani povaha, aj ked to znie krajšie pre takych ludi ako ty.
| 05.01.2017 - 15:02:17
A co na tom ako nechapes? V com mame o tolko lepsich hracov ako Nemci, ze by sme ich mali sustavne porazat?
pupo | 05.01.2017 - 10:11:06
PodÄľa mna stále patrĂme u seniorov do prvej osmiÄŤky ! Nás problĂ©m sedĂ buÄŹ na laviÄŤke alebo je to naša povaha/mentalita... KeÄŹ sa pozriem na takĂ˝ch Nemcov tak stále nechápem jak nás dokazu porážaĹĄ
Speedthrash | 05.01.2017 - 09:37:03
saskin | 04.01.2017 - 22:11:23
Neber to vzlom, ale mne to neda ked nas niekto zacne len tak z brucha porovnavat (kto nas obehol).
Najprv k norom, ktori z U20 vypadli do IB divizie. V top dvizii sa uz neukazali 3 roky a vyzera to tak ze sa, ani dlhsie nepozru. Aj ked sa objavili na sezonu max dve tak vobec neoslnili. V kategorii U18 uz 6 sezonu hraju v IA divizii a minuly rok boli iba bod od vypadnutia do nizsej divizie. Draftovaneho hraca mali v roku 2013 a pred tym ziadne hody. U seniorov uz 4 sezony bez play off.
Nemci su uz tri sezony ci uz v U18, alebo U 20 v IA divizii a z dvadsiatky sa pred nedavnom znovu neuspesne pokusili o postup. U seniorov bez Riedera, Draisaitla, Kuhnhackla, Seidenberga, (Maceka, Schutza, Gogulu) su zreli na vypadnutie. Vid nemecky pohar kde mali velmi kvalitnu zostavu s pravidelnymi reprezentantami. Ich draft je tiez celkom bieda, aj ked im vysli hraci ako Draisaitl, Rieder, Kuhnhackl. Plus v minulosti dosahovali celkom slusne umiestnenia oproti dneskajskom.
Inac absolutne suhlasim s tym ze krajiny druheho sledu sa neskutocne zlepsuju a hokej sa vyrovnava okrem Big 6. A tie rozdiely uz su male ...
Najprv k norom, ktori z U20 vypadli do IB divizie. V top dvizii sa uz neukazali 3 roky a vyzera to tak ze sa, ani dlhsie nepozru. Aj ked sa objavili na sezonu max dve tak vobec neoslnili. V kategorii U18 uz 6 sezonu hraju v IA divizii a minuly rok boli iba bod od vypadnutia do nizsej divizie. Draftovaneho hraca mali v roku 2013 a pred tym ziadne hody. U seniorov uz 4 sezony bez play off.
Nemci su uz tri sezony ci uz v U18, alebo U 20 v IA divizii a z dvadsiatky sa pred nedavnom znovu neuspesne pokusili o postup. U seniorov bez Riedera, Draisaitla, Kuhnhackla, Seidenberga, (Maceka, Schutza, Gogulu) su zreli na vypadnutie. Vid nemecky pohar kde mali velmi kvalitnu zostavu s pravidelnymi reprezentantami. Ich draft je tiez celkom bieda, aj ked im vysli hraci ako Draisaitl, Rieder, Kuhnhackl. Plus v minulosti dosahovali celkom slusne umiestnenia oproti dneskajskom.
Inac absolutne suhlasim s tym ze krajiny druheho sledu sa neskutocne zlepsuju a hokej sa vyrovnava okrem Big 6. A tie rozdiely uz su male ...
vladikavkaz | 04.01.2017 - 20:44:32
Urcite je nutnost aby mali v kluboch min. 2 juniorov lebo nejde len o hraca, ktory v seniorskom hokeji zarezava od17,18,19r ale aj praca s tym hracom pred jeho nastupom do seniorskeho timu. Kluby by urcite vyvinuli vyssi tlak na trenerov dorastu ci ziakov aby im prisiel pripravenejsi hrac a urcite by sa nezamerali len na 2 hracov ale na talentovanejsiu skupinku z ktorej by si tych 2 hracov museli vybrat. Z toho plynie kvalita a kvantita. Jedno suvisi z druhym ale tu to len tak kluby same od seba robit nebudu kedze za par supov si mozu upisat hotoveho hraca a maju ho bez akejkolvek starosti a niekolko rocnej namahy. To ze v nasej lige pribuda coraz viac legionarov je len odrazom toho ze slovensky hokejista uz nema kredit na slovensku nie to este vo svete. Si na slovensku a mentalita nasich manazerov je neporovnatelna s fin,swe,rus...atd. vpodstate s kazdou krajinou ktora je momentalne pred nami a ktora nas uz obieha nemci,nori,dani...
Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in /www/s/l/u4131/public_html/_sub/msj2017/diskusia.php on line 262
1 / 56 > >>
Slovensko na MS
Skupinová fáza:
28.12. 02:00 Kanada - Slovensko 5:0
29.12. 01:30 Slovensko - USA 2:5
31.12. 01:30 Slovensko - Lotyšsko 4:2
01.01. 02:00 Rusko - Slovensko 2:0
Štvrťfinále:
02.01. 21:30 Švédsko - Slovensko 8:3
Zostava Slovenska
Tabuľka skupiny B
Rozpis zápasov
28.12. 02:00 Kanada - Slovensko 5:0
29.12. 01:30 Slovensko - USA 2:5
31.12. 01:30 Slovensko - Lotyšsko 4:2
01.01. 02:00 Rusko - Slovensko 2:0
Štvrťfinále:
02.01. 21:30 Švédsko - Slovensko 8:3
Zostava Slovenska
Tabuľka skupiny B
Rozpis zápasov
MSJ 2016 na Facebooku: